Followlah blog ini sekiranya berbaloi untuk difollow. Sebarang ulasan adalah amat amat amat amat diharapkan.

Semoga berjaya!

08041432H
Alhamdulillah, baru selesai menghadiri kem PQS dan kimia pada hari Jumaat dan Sabtu. Petang Sabtu, mereka yang akan mengikuti kursus kenaikan pangkat staf dan sarjan akan bertolak pada jam 6:00 petang dari Kuantan. Dalam jam 4:00 petang, mereka bertolak dari sekolah. Tak sempat nak ajar.

Jadi, banat ambil inisiatif, minta kak Humaira' tolong ajarkan dengan bantuan slide-slide yang telah dihantar oleh Farhana Sazali dari Al-Amin Bangi. Masa waktu rehat tengah hari, ajar dua benda lagi yang mereka tidak tahu. Ajar elak guna level 1 dan asas pergerakan BaSeD level 2. Panggil Wafaa' (sarjan baru), suruh dia beritahu apa-apa yang patut mereka tahu. Ajar ikatan anduh tong.

Mereka semua bertolak dari sekolah dalam jam 4:30 petang dan dihantar oleh Ustaz Azman, Muallimah Hayati, kak Humaira' dan Sir Malik.

Guru pengiringnya adalah Ustaz Khairuddin.
Bakal Staf: Anas, Hakim, Ikmal Haziq, Syifa' Zameran dan Fatin Nadhirah.
Bakal Sarjan: Syamil, Amir Aiman, Firdaus, Syafiq Hasan, Zaiful, Afiah, Najwa, Qurratul Ain dan W.N.Nadhirah.

Marsha: Marilah kita sama2 doakan kawan2 kita yang sdg berjuang habis2an kat setiawan sana tu. Moga segala urusan dipermudahkan dan tiada lagi benda pelik2 berlaku yg berkaitan ngan sekolah kita(pasal krs laa...)

Semoga segalanya berjalan dengan lancar. Selamat berjuang! Naikkan semula nama sekolah kita. Sama-sama kita doakan. La takhaf wa la tahzan, innallaha ma'ana.

Kami pentingkan kualiti bukan kuantiti.


Semoga beroleh manfaat^^
Like if you like, do comment too~

0 responses:

Berkatalah dengan akal dan jiwa, kerana itu anugerah Pencipta dan ternyata natijahnya akan lebih bahagia. ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2008-2017 Aisyah Ameelah ^_^: Semoga berjaya!
Design by a.a.ghariib