Sekiranya anda berminat untuk mengetahui apa-apa berkenaan dengan blog, bolehlah pergi ke Bloggers Tutorial ^_^
Followlah blog ini sekiranya berbaloi untuk difollow. Sebarang ulasan adalah amat amat amat amat diharapkan.

Alhamdulillah PMR dah selesai ^_^

Alhamdulillah, bersyukur kerana telah melalui fasa kedua form 3 iaitu PMR. Fasa pertama adalah sesi pembelajaran. Sekarang, kami hanya menunggu fasa yang ketiga pula iaitu menanti keputusan PMR keluar.
belajaryippielulus

Walaupun kita baru sahaja habis PMR, tidak bermakna kita sudah merdeka. Malah semakin banyak ujian yang akan kita hadapi. Sementara menunggu keputusan keluar, kita perbanyakkan solat hajat, tahajud, qiamullail dan paling penting berdoalah kepada Allah. Jangan asyik tidur sahaja.. 26

Kami diberi cuti 2 hari + 2 hari hujung minggu + hari deepavali = 5 hari cuti!! Harap semua dapat menghabiskan masa cuti dengan perkara yang bermanfaat.

Ana doakan semua orang mendapat keputusan Flying Colours. Biar semua muka macam ni:
:puteh_2::puteh_12:awwGrad

Bukan muka yang ni:

:crab1:sedihnangisstress10T_Tnohappysniffsniff

Masih teringat lagi, ada pelajar perempuan di Sekolah Geliga tu tanya kami (Masa tu, jalan dengan Marsha)

Dia: Kenal Mujahid tak?
Ana: (Marsha tak jawab) Kenal. Kenapa? Macam mana kenal dia?
Dia: Ada pergi satu program tu hari tu.
Ana: ooo
Dia: (macam masih ingin bercakap sesuatu tetapi dibatalkan)

Ana: Marsha, kenapa nti tak jawab?
Marsha: Ntilah. Lagi pun dia tengok nti kan.
Ana: Hmm, yelah.

Semoga beroleh manfaat^^
Like if you like, do comment too~

0 responses:

Berkatalah dengan akal dan jiwa, kerana itu anugerah Pencipta dan ternyata natijahnya akan lebih bahagia. ^_^

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2008-2014 Aisyah Ameelah ^_^: Alhamdulillah PMR dah selesai ^_^
Design by a.a.ghariib