Sekiranya anda berminat untuk mengetahui apa-apa berkenaan dengan blog, bolehlah pergi ke Bloggers Tutorial ^_^
Followlah blog ini sekiranya berbaloi untuk difollow. Sebarang ulasan adalah amat amat amat amat diharapkan.

SPPM is TOMORROW!!


Assalamualaikum.. Kepada semua adik-adik tahun 6, harap sudah bersedia bagi menghadapi peperiksaan SPPM (Sistem Pentaksiran Pelajar Musleh), subjek diniyyah (agama) pada esok hari. Dan kepada semua yang membaca blog ini, sama-samalah kita doakan adik-adik agar dipermudahkan bagi menjawab semua soalan dan mendapat keputusan yang cemerlang...

:33:
InsyaAllah, Ameen:thumbsup:

:.M::.A::.A::blank::.T::.A::.U::.F::.I::.Q::blank::.W::.A::blank::.N::.A::.J::.A::.H:

Tadi, ana baru baca buku Ana Muslim edisi ke-52, kemudian nampak..


gambar yang dihantar oleh Sarah (dan dibantu oleh ana, yg kartun rajawali jr :p) keluar dalam edisi kali ini. Ingatkan dah tak ada harapan, sebab dah hantar lama dah. Mak ana pun kata, "Jadi, kena dapat result baguslah untuk SPPM, ni dah nak dapat hadiah ni."

Ayahku: Betul ke, Sarah punya nama tu?
Sarah: Betullah. Tengok ni, Sarah Nadiah.
Ayahku: Habis mana nama abah?
Sarah: Sarah dah tulis dah, mungkin panjang sangat kot.
Ana: Ni, budak ni lagi panjang nama dia, ada je 'binti'. Betul tak Sarah.
Ayahku: Sampai hati Sarah lupa nama abah. (suka menyakat)

.22.rejab.1431h.


Semoga beroleh manfaat^^
Like if you like, do comment too~

4 Comments
Comments

4 responses:

  1. SALAM, semoga berjaya buat adik2 yg akan menduduki SPPM. Kirim salam kat Sarah. Waah, tahniah! Tak sangka betul...Hebat2.

    ReplyDelete
  2. Doa kejayaan dikirim buat dik Azharulhuda..^^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © 2008-2014 Aisyah Ameelah ^_^: SPPM is TOMORROW!!
Design by a.a.ghariib